ZDRAVÍ PŘIROZENOU CESTOU

TERAPIE ENERGIÍ SHAMBALLY, úryvky z vašich dopisů

31.12.2014 19:30

  Shamballa je výborný nástroj pro:

-  chronické potíže a závislosti

- depresivní stavy ( některé)

- karmické zranění, energetické bloky

- hledání vlastního životního směru

-posílení vůle v oblastech, kde selháváme

- posílení komunikace s Vyššími silami

- posílení komunikace s vlastní duší

 

Shamballa je tzv. MĚNIČ ŽIVOTŮ,  slučuje  v sobě několikdruhů energií, díky čemuž je jednou z  NEJSILNĚJŠÍCH ENERGIÍ na této planetě v současné době. Její energie kmitají ve vysokých vibracích a tak mohou opravovat téměř všechny nemoci a potíže, které byly považovány za nevyléčitelné.Výjimkou jsou velmi těžké karmické nemoci a ty v pokročilém stádiu.Zde je možno jen ulevit. Osvědčuje se výborně u emocionálních a psychických obtíží. Dochází k vyčištění podvědomí a fyzického těla,harmonizuje a pročišťuje čakry, regeneruje vysokými vibracemi až na buněčnou úroveň. Energie Shambally mají nesmírně ozdravnou moc a dlouhodobý účinek. Mohou působit ještě několik dnů až týdnů, podle potřeby. Změny jsou obrovské, ve vidění okolí a chování klienta, zlepšuje se zdraví, začíná se dařit, cití se sťastně a všechno se zdá jednoduchší. Je možno toto  absolvovat i dálkově telepaticky, účinky jsou naprosto stejné, jako při osobním léčení. Pro klienty je určitě pohodlnější si odpočinout ve svém prostředí, než cestovat. Není důležitá žádná vzdálenost na této planetě, protože myšlenka dosáhne všude.Během působení většina klientů cítí teplo, brnění, tlaky, vlny, někdy necítí nic, ale účinky se dostaví tak jako tak, většinou do pár dní .Záleží na citlivosti, ale také na tom, kolik blokád klient má,mohou se uvolňovat zastaralé záležitosti z podvědomí, postupně až situace z dětství, na které jsme zapoměli, ale jsou neustále v podvědomí a ovlivňují psychiku. Pokud byly zážitky nepříjemné, vibrace Shambally je rozpustí a odstraní. To se pozná podle toho, že se tyto pocity ještě jednou projeví, aby odešly již navždy. Pocit tíhy nebo vyčerpání,uvolňování emocí ,je třeba nechat volně odejít. Jako u osobních terapií, tak u dálkových, je vhodné po nějakém odstupu opakovat, protože tělo se léčí tak, že nejprve se čistí ty nejnovější problémy, k těm starším se  dostáváme postupně.  Mohu působit i na domácí zvířata, pokud je potřeba. Působení provádím v přesně určenou dobu, kterou si domluvíme-- přes fotografii, nebo stačí krátký telefonní kontakt, dále způsobem, kdy je vám Shamballa vyslána předem a čeká, až si ji sami přivoláte, kdy se vám to bude hodit, anebo přímo v mé pracovně.

Jsem ráda, když mi dáte během  několika dnů vědět své pocity, pro zkonzultování. Je vhodné, v případě některých  poruch, působení zopakovat.

Shamballa působí pouze pozitívní  energií a nedá se v žádném případě zneužít pro jakékoliv negativní úmysly.

 

 

 

Úryvky z dopisů mých klientů po terapii Shamballou:

 

...pocítila jsem ji ihned, celé tělo mi ztěžklo, i obličej.Za chvíli se mi energie ozvala v krku, bylo tam cítit teplo, tlak, potom došlo na uvolnění,krásně se mi začalo dýchat, jak už dlouho předtím ne, kůže na krku mi zčervenala, krásně se vše prokrvilo.Mám pocit celkově uvolnění, i v komunikaci, kde jsem byla hodně zabržděná...

 

...dávám zprávu o působení Shamballou.Nechala jsem si ji na sebe pustit večer doma, ale jak mě tedy začaly bolet nohy, to bylo něco, nemohla jsem téměř chodit, později to ustoupilo a je mi hodně lépe.I vodu z těla dostávám , ta mě trápila. I to naražené koleno je lepší.A včera jsem začala brečet, emoce se čistily...

 

...píši Vám své pocity ze včerejší Shambally: napřed jsem ji cítila do hloubky kořene nosu, potom se energie přesunula do uší, více se držela v pravém uchu. Potom směrem do krku, měla jsem svíravý pocit.Potom jsem cítila jemnější vibrace a uvolnění. Další byla bolest v kříži, ta ještě zůstává, potom v chodidlech. Energie se během působení pohybovala elipsovitě, kruhovitě, v oblasti ledvin osmičky...

 

...děkuji za poslanou Shamballu, byla daleko silnější, než ta první.Byla jsem několik dní hodně rozhozená a unavená, vylézaly ze mne emoce a dlouhodobě nastřádaný vztek sama na sebe.Staré nevyřešené věci se mi najednou vynořovaly, i když to bylo nepříjemné, znovu jsem je prožívala.Během pár dní to odešlo, cítím se volně, jakoby vše odešlo a dívá se na ty situace úplně jinak, bez emocí. Mám teď víc elánu a chuť něco nového v životě změnit...

 

...neskutečné, jsem teď plná energie, celý týden funguji bez kávy, a to jsem pila několik denně, abych nebyla unavená.Ostatní jen koukali, když jsem šla od Vás domů, bolely mě nohy a klouby na ruce, trochu hlava a jakoby špatně od žaludku.Ale potom jsem začala dýchat uvolněně, dříve to bylo jen tak mělce,bolelo mě na hrudi.Mám teď úplně otevřené dýchací cesty.Taky se cítím daleko rovnější, protože mám sílu se narovnat, svižnější krok i mluva, začíná mě život bavit...

 

...chci Vám mockrát poděkovat.Díky Vám se cítím konečně uvolněně.Nejsem tak sevřená už. Konečně mě neoblívá ten pocit  strachu.Opravdu.Cítím se úplně báječně.Děkuji Vám mockrát.

 

Dodatek:

nebuďte zklamaní, pokud hned nebudete cítit nic moc, léčivé vibrace působí a její účinky se dostaví tak jak tak.Toto se někdy může stát klientům, kteří mají vysoký práh citlivosti, anebo jsou po dlouhodobém stresu, nebo citově vyhořelí.

 

Vyhledávání

Kontakt

Taťjána HORNÍČKOVÁ Frýdek-Místek 738 01
Kollárova č. 905
ČR
GPS N 49.67851
E 018.33136
604 91 60 98

Viber
Messenger

AKTUALITY :   pro plnou verzi stránek použijte počítač nebo tablet. 

 

 

 
Objednávání přes telefon 604 916 098, nebo emailem  Tanja.h@seznam.cz
 
Pokud vám nezvedám hovor, tak pracuji s klientem. Ozvu se vám hned, jak se uvolním. 
 
číslo účtu: pro platby  - Česká republika
 
 
2400243625 / 2010  Fio
 
101152580 / 2250  Creditas 
 
         
 
IBAN         CZ5020100000002400243625
BIC/SWIFT                          FIOBCZPPXXX - platba z ciziny
 
 
 
 

Ceník : 

 

Ošetření léčebou energií   ( dálkově ) včetně konzultace telefonicky. 

  500,-Kč

 

Vyčištění prostoru od negatívních energií - dálkově ve spolupráci s klientem 

 500,- Kč / hod. 

 

 
 
 
 

Astrologická konzultace -  důležité  současné i budoucí  události, pomoc při řešení, zdraví, vztahy, včetně numerologickeho rozboru...  Pouze osobní konzultace. 

600,-Kč /hod. 

 

 

NABITÍ  VČETNĚ OČIŠTĚNÍ TALISMANŮ A PŘEDMĚTŮ DO LÉČIVÝCH  ENERGIÍ  SHAMBALLY  ( doživotně ) 

 300,-Kč

V ceně certifikát s návodem, jak je používat, aktivovat a o ně pečovat.

    

 

Ceník zasvěcení do vysokofrekvenčních energií :

 
 Shamballa 1.a 2.stupeň.....1 200,-Kč
 Shamballa 3. stupeň..........1 000,-Kč
 Shamballa 4. stupeň..........1 700,-Kč
 Shamballa 2002................2 000,-Kč
 Shamballa 12 D.................4 000,-Kč
 Kristova Shamballa..........4 000,-Kč 
 Ra-Sheeba.........................4 000,-Kč
 
 Po zasvěcení obdržíte certifikát.
 
 
 

DÁRKOVÉ POUKAZY

 
 

              

 

                            

 

číslo účtu FIO banka  2400243625/2010

      

       poznámka příjemci - vaše jméno 

 

 

 Lidé obětují zdraví, aby vydělali peníze, potom obětují peníze, aby znovu získali zdraví.Tak se znepokojují budoucností, že si neužívají  přítomnost. A žijí tak, jakoby nikdy neměli zemřít, a potom zemřou bez toho, aby předtím žili.

 Dalajláma

 
 
    
 
 Před začátkem každé léčebné terapie, zvládne klient vstupní pohovor,který pomáhá ujasnit příčiny  potíží. Před dálkovým působením potřebuji telefonní nebo písemný kontakt, nejlépe fotografii, vaše jméno a datum narození.
 


Astrologická poradna

 

 Astrologii používám jako nedílnou součást zdravotní diagnostiky.

 
 
 
 

  Ukázky diagnostiky ČAKER A  AURY.

 

.  .  

 

Diagnostika automatickou kresbou se dá dělat i na dálku. Vysvětlení a zhodnocení je součástí.